MatioW
Administrator

Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:04, 05 Lut 2006 Temat postu: O Counter-Strike 1.6 |
|
|
Wstęp
Counter-Strike został wydany przez Gooseman'a i Cliffe'a 19 czerwca 1999 roku i od tego czasu jest wciąż ulepszany. CS jest modyfikacją (MOD'em) wspaniałej gry jaką jest Half-Life, a właściwie jego trybu Multiplayer. Wysiłki autorów skupiły się na zbudowaniu klimatu dwóch walczących ze sobą drużyn: Terrorystów (Terrorists) i Anty-Terrorystów (Counter-Terrorists).
Co w takim razie różni CS od innych gier wieloosobowych ? Przede wszystkim większy realizm! W porównaniu na przykład z serią gier Quake, w CS nie znajdziemy porozrzucanych apteczek, amunicji i powerupów. Wszelki>ekwipunek i broń , potrzebną w trakcie rozgrywki, gracz musi kupić za zarobione pieniądze. Można tego dokonać przez wykonanie zadania (podłożenie bomby, uratowanie zakładników, zabicie VIP'a etc.), oraz zabijanie przeciwników.
Drużyny w Counter-Strike
* Terrorists (terroryści)
* Counter-Terrorists (antyterroryści)
Tryby rozgrywki:
1. Hostage Rescue (odbicie zakładników).
Ten tryb rozgrywany jest na mapach cs_xxxxx. Zadaniem antyterrorystów (CT) jest odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast muszą im w tym przeszkodzić. Rozgrywka kończy się w momencie, gdy CT uwolnią wszystkich zakładników, któraś z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę.
2. Bomb / Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)
Akcja rozgrywki toczy się na mapach de_xxxxx, a główną rolę odgrywają terroryści. Mają oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca, w którym muszą podłożyć bombę. Oczywiście CT będą im w tym przeszkadzać. Rozgrywka kończy się w momencie wybuchu bomby, rozbrojeniu jej przez CT, stracie wszystkich graczy przez jedną z drużyn lub skończeniu się czasu.
3. Assassination (zamach).
Areną działań są mapy as_xxxxx. Jeden z graczy CT staje się VIPem, którego reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem T jest zabicie VIPa a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się gdy VIP bezpiecznie dotrze do punktu ewakuacyjnego, T zabiją VIPa, drużyna straci wszystkich graczy lub czas rozgrywki zostanie przekroczony.
4. Escape (ucieczka).
Ten tryb został oficjalnie wycofany w CS beta 7.0, jednak możliwość gry pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_xxxxx. Zadaniem terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to łatwe, gdyż T nie mogą kupować broni - jedyną możliwością jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. CT muszą oczywiście powstrzymać T przed ucieczką. Rozgrywka kończy się gdy połowa graczy T ucieknie, CT powstrzymają (zabiją) większość terrorystów, jedna z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas. Po 8 rozgrywkach w tym trybie, role się odwracają.
Taryfikator, czyli za co kasa
AKCJA PRZYCHODY/STRATY
Uratowanie zakładnika $1000 dla ratującego, $150 dla kolegów z drużyny
Zabicie zakładnika -$1500 dla strzelca
Dotknięcie zakładnika $150 dla dotykającego, po $100 dla kolegów z
grupy
Zabicie przeciwnika $300 dla strzelca
Odstrzał kolegi z drużyny -$3300 dla strzelca
Wygrana Terrorystów przez detonację bomby $2750 dla każdego Terrorysty
Wygrana przez eliminację na mapie cs_xxx $2000 dla każdego z wygranej drużyny
Wygrana przez eliminację na mapie de_xxx $2500 dla każdego z wygranej drużyny
Wygrana CT przez rozbrojenie bomby $2750 dla każdego CT
Wygrana CT przez uratowanie zakładników $2000 dla każdego CT + premie (patrz niżej)
Premia za przetrwanie zakładnika $150 dla każdego drużynie
Premia za uratowanego zakładnika $250 za głowę dla wszystkich CT
P
o przegranej (na start w następnej) $1400 na głowę
Po 3 przegranych pod rząd (na odbicie się od dna) $1400 + $500 za
rundę (max $2900) na głowę
Opracował: JoleKK
Post został pochwalony 0 razy
|
|